Sketvarmt inne!

Jösses vad varmt och kvavt det har varit (och fortfarande är) idag. Jag har bara haft badshorts på mig idag, alltså bar överkropp och här kommer det en bild på det!















Näe okej ni slipper. Jag har inte gjort så mycket idag, jag har mest legat på rygg med en skål ostbollar bredvid mig och tittat på "Vårt bröllop i era händer" på tv3play. Alla avsnitt typ. Fina bröllop minsann dock gillar jag inte riktigt Sven von Essen, han är lite för mycket bög på nåt sätt.

Ingen åska eller heller inte regn, det skulle behövas massa sånt nu faktiskt, jag hittar inte min fläkt. Jag tror faktiskt att min dotter har den fortfarande fast hon säger att hon inte har det. Den måste jag nog fråga efter igen.




Kommentarer
Postat av: Martina

Hehe din beskrivning av Sven är klockren :-)

2011-07-03 @ 09:29:48
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback