Söndag hela dan

Jag åkte med Ewa och storhandlade på Willys, hon alltså inte jag. Jag köpte kattmat, majs och Bong såstjofräs!

Sen åkte vi och hämtade min dotter, hon var hungrig så hon ville följa med mig hem för att äta. Hon åt, pratade i telefon och sa till den människan att hon inte skulle åka från mig än, vet inte vad det innebär för henne men 5 minuter senare sa hon till mig att hon skulle åka. Det där med tidsuppfattning får jag nog ta tag i med henne tror jag bestämt.

Jag fick nyss ett sms från henne: "Vad ska du nu blogga om när du inte tog en bild på mig ;) eller vänta, du kan ju kolla i ditt arkiv efter 711 kort på mig ;) OBS detta är inte taget idag kan du ju skriva ;)". Jag smsade tillbaka: "Haha, jag har redan använt alla kort på dig så dom vet att det inte är taget idag. Jag kanske kan fota tallriken du åt på idag?"

Hon tillbaka: "Ja gör det :)"

Sagt och gjort.

Detta ÄR taget idag

Är du nöjd nu Emelie?

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina

En fin tallrik var det också!

2011-07-10 @ 22:58:32
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback