The entity

Jag såg Paranormal activity 1 & 2 i veckan, även Paranormal entity som har samma stuk i sig. Jenny sa till mig idag att titta på Okänt väsen, eller The entity som den heter på engelska. Den är verklighetsbaserad också och den är från 1981 och det märktes ta mig fan. Fula frisyrer, fula kläder, inredningen är sketful och inte tala om när kvinnan ligger naken på sängen och man fick se den enorma busken, jösses, tur att jag inte föddes tidigare och att jag då var flata för det där vete fan om jag hade stått ut med. No bush, no bush! Det är min åsikt och jag gillar det inte så gnäll inte på mig för att ni kanske tycker om buskar som går att gömma saker och ting i. "Åh, DÄR var ju min penna, SOM jag har letat".

Förövrigt är det bara tre dagar kvar tills Jenny kommer hit, vad det nu har med saken att göra. Notera gärna!





Kommentarer
Postat av: jufsrufsjenny ;D

Asg!! vafaan...såg DU för film..? Kvinna me buske kommer jag inte ihåg... O va faan gjorde pennan DÄR..?? O att du förknippade MEJ me den busken...? Eller var d pennan....? Hmmm...förvirrad Du får nog ta o förklara på tisdag, raring.. ;p

2011-07-02 @ 18:25:08
Postat av: Martina

Skrattade gott när jag läste inlägget...skrattade desto godare när jag läste Jennys kommentar!

Tokingar!

2011-07-03 @ 00:11:36
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback