Trött.nu

Note to self: Man ska inte gå ut med mobilen för att "titta" om man hittar nya spel på butiken "Ovi" kl 1 på natten, man ska heller inte ladda ner ett spel och spela det direkt kl 2 på natten, det blir liksom lite sent när man tycker spelet är jättekul för då inser man sen vad klockan är när man spelat klart eller när batteriet dör. Kl 4.30 slocknade jag. Nu har jag ju inget för mig direkt mer än att fixa en Harry Boy på V 75 till mig och raringen Jenny, men ändå liksom. 5 timmar senare var jag vaken igen, gick upp och möttes av en pöl på vardagsrumsgolvet. Trött jag blir! Dom fick två nya rena lådor igår, någon av dom kanske har gått i sömnen?

Jag möttes också av nåt jag faktiskt skäms över, jag har ingen anledning alls men när man är Sveriges stadsminister och när Sverige bor granne med landet Norge, landet som det är landssorg i och uteblir på manifestationer då skäms man som svensk! "Fredrik Reinfeldt var upptagen med annat", vadå annat? Vad är viktigare än att visa Norge vårt stöd? Många andra från regeringen var i Oslo! Inte på en enda manifestation har han varit och nej då han var inte borta av säkerhetsskäl sägs det men ingen avslöjar var han är, han är inte "hemma" i alla fall.

Idag blir det nog inte många knop här inte, trav som sagt sen får vi se.

Vad ska ni göra idag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback