VM-brons!

Ja men fan vad bra, jag glodde på fotbollen och ta mig fan, segern gick till Sverige trots att jag tittade liksom, herregud jag för inte otur med mig! Men kanske åkte Josefine Ödqvist ut med en ful spark just för att jag glodde lite för mycket på henne? Don´t blame me liksom för hon är snygg! Förlåt Jossan!

När jag hade vart ute i köket och börjat med maten och tittade på tv så trodde jag att hösten kommit jävligt fort till Tyskland för det var vad jag trodde gula löv överallt, nån sekund undrade jag hur länge jag hade varit borta egentligen. Skitsamma Sverige tog brons, ta mig fan, brons mina vänner!

Doldisen Marie Hammarström fick äntligen efter 12 landskamper känna på hur det var att näta och SOM hon nätade sen, så snyggt! Mer sånt Marie, mer sånt!

Grattis tjejer som fan!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback