Då var det klart!

Ja jag köpte ju BB live för 19 kr som det kostade för sista veckan, därför såg jag redan igår live vem som fick lämna Big brother som blev utröstad redan i söndags. Jag har ju inte velat blogga om det, inte ens skrika ut i en status på FB eftersom jag är en BB-medmänniska. Mina vänner hade stenat mig om jag hade avslöjat vem som fick gå. Men nu jävlar har det avsnittet visats på TV 11.

Att Sara Jönsson fick gå var det bästa. Jag har från dag 1 hållit på Simon så självklart blev jag glad över att han nu är finalist nummer 3! Yaaaay!

Både Sara och Simon trodde inte riktigt att dom var klara för final för dom reflekterade över att dom inte hade blivit gratulerade till finalplatsen så det blev inte riktigt den chock som kanske var meningen.

Jaja nu väntar vi bara på finalen på söndag, jävlar vad jag hoppas att Simon Danielsson tar hem hela skiten!

Go Simon go Simon go Simon!


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh är eländet slut snart ;-)

2011-06-02 @ 09:17:54
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback