Efter regn kommer solsken hoppas jag!

Inatt låg jag vaken till kl 3, sånt är kul, särskilt som man har en tid när man ska upp. Varför jag var så pigg vet jag dock inte. Kl 7.40 vaknade jag, 20 minuter innan klockan skulle ringa, sånt är ännu roligare. För att slippa ha ALLA ränder kvar i fejset när jag cyklade till ICA så tog jag av mig den och sen var jag för rädd för att somna och inte vakna i tid så jag gick upp.

Mulet var det, det var ju jätteväntat, inget regn....än. Grannstaden som jag ska till brukar alltid ha sämre väder än vi så där regnar det säkert, jätteregnar liksom. När nästan alla ränder gått ur cyklade jag iväg, köpte studentbukett och letade efter ett paraply men inte ett enda hade dom och inte jag heller.

Jag ringde mina föräldrar för att kolla när dom hämtar mig och pappa sa att ta med paraply..om jag hade. Näe jag hade ju inte det då men dom hade MINST två så det går nog bra ändå.

Om en timme blir jag hämtad och kommer vara borta en jävla massa timmar så ni får klara er utan mig till ikväll, göttans eller hur? Precis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback