Gamla kort

Jag rotade igenom mina lådor och fastnade såklart som alltid med album, jag har skrattat och fått flashbacks och saknar tiden då Emelie var liten, ja inte för att jag klagar på hur hon är idag men hon var alltid så glad och lättsam, det är hon nog fortfarande och jag klagar fortfarande inte men hon var speciell min Emelie. Sen är det lite kul att andra är med också. Folk som jag har lite kontakt med än idag, eller än...igen ska det väl vara mer.

Eh, ja, detta är inte min dotter men det är jag. Jag har haft humor länge som synes.




Detta är midsommarafton -89, min syster är höggravid men det ser man inte. Hon lånar min dotter så länge




Min dotter hade ett eget rum men hade även en leksakslåda i köket som synes




Pillan var min bästa vän under några år när vi gick i högstadiet, Emelie verkar vara skitglad över att hon är där




Notera gärna den enormt fula soffan som vi hade fått, jag har alltså inte valt den själv




Här är jag och min systers dotter -89, fattar ni NU varför jag klippte av mig håret? Det gör jag!




Detta är Ulrika som ni sett på kort några gånger tidigare i bloggen, och min dotter då -88 eller -89




Jag tyckte om att fixa till min dotter innan kort och hon är lika glad för det...med alla sina nappar


Eftersom det oftast var jag som höll i kameran så finns det inte överdrivet mycket kort på mig men ni har ju sett några i alla fall! Var inte min dotter söt som liten så säg!



Kommentarer
Postat av: Martina

Speciellt i bilden med de blå kläderna är hon väldigt lik dig!

Jättesöt liten tjej!



sv. De upptäcktes när jag väntade sonen. De såg något på ultraljuden under graviditeten och sen har det varit en evig härva tills jag nu äntligen ska opereras igen och förhoppningsvis blivit frisk.

3dje operationen på 1 år! Kejsarsnitt, lapraskopi o nu den här tarmhistorien.

2011-06-20 @ 20:38:01
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hon är en kopa av dig, iaf när hon var liten

2011-06-21 @ 12:43:36
URL: http://finest.se/Jess666

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback