Jahapp det var dom 5 dagarna det

Nu sätter jag ett namn på "människan från förr". Hon heter Jenny och är mitt ex alltså. Vi var tillsammans 2002-2003, sista gången vi träffades var 2004 och alltså nu i 5 dagar. Det har varit 5 helt underbara dagar. Vi har pratat, skrattat, umgåtts och bara känt av läget. Inget är jobbigt med henne. Inget snack om att hon är gäst så därför ska hon heller inte hjälpa till här. Hon har lagat mat på eget bevåg och nu har jag fått nya mattips, jag har lagat mat och näe hon fick nog inga tips från mig men hon tycker om mig ändå.

Vi går långsamt fram, inte rusa in i nåt för då kan det bli hur fel som helst. Hon har precis kommit ur ett 8 år långt förhållande/äktenskap så hon vill heller inte rusa in och säga att jag nu är hennes flickvän. Det är skönt att veta, det får inte bli stressigt av det hela.

Självklart ska vi ses igen, det är ju trots allt 70 mil mellan oss och resorna är ju inte billiga heller. Vi får se när det blir helt enkelt men hoppas det inte går allt för lång tid mellan.

Iza och Nogger har varit som två iglar på henne/oss, kan hända att det är av svartsjuka, att typ "happ happ, släpp varandras händer nu för skråen!". Osså buffade dom händerna och skulle lägga sig emellan.

Det är tomt här, i 1.5 månad såg vi fram emot dessa dagar och nu är dom över...för den här gången.

Ja det var väl detta inlägg ni har väntat på eller hur? Precis. Nu är jag tillbaka så fler inlägg per dag blir det igen, vad sägs om det?! Saknat mig? Japp ni får ljuga!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Välkomen tillbaka till verkligheten! :)

Hoppas det varit "tokbra"! Vädret kan du ju i a f inte klaga på.....eller?!

Ser fram emot massor av uppdateringar!! :)

2011-06-07 @ 15:54:52
Postat av: Sune...the girl

Svar till Åsa: Näe vädret kan vi ju inte klaga på men det har vart förbannat varmt på nätterna. Det har vart tokbra absolut :). Antar att du har saknat mig? ;)

2011-06-07 @ 16:01:44
Postat av: airaM

Håller alla tummar i världen för er! Värsta grymma (framtida) paret ju! =)

2011-06-07 @ 16:30:00
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg
Postat av: Jess

Håller alla tummar, tår & tassar för er



Love till er båda

2011-06-07 @ 16:33:31
URL: http://finest.se/Jess666
Postat av: människanfrånförrsomheterJenny ;)

Fint o bra skrivet! Puss o kram! =)



2011-06-07 @ 16:41:27
Postat av: Åsa

Naturligtvis! :)

2011-06-07 @ 16:41:36
Postat av: Sune...the girl

Svar till Jenny: Tack! :) Puss och Kram!

2011-06-07 @ 16:42:14
Postat av: Sune...the girl

Svar till Åsa: Tihi fnittrar så där sketfjolligt.

2011-06-07 @ 16:42:45
Postat av: ulrika :)

Lite skönt att du är tillbax..mest på fb jag har saknat dig<3 är glad för eran skull att ni fick ses igen och ser fram emot en sköjjig tjej fest nästa ggn hon vågar sig hit:) om du vågar låta henne träffa alla dina konstiga "flck vänner".pöss på dig

2011-06-07 @ 17:57:41
Postat av: Sune...the girl

Svar till Ulrika: Hehe..trodde alla skulle tycka det var skönt att jag var därifrån några dagar haha. Ja då, hon vågar sig hit och jag ska nog släpa med henne till en tjejfest nästa gång s.. Pöss på dig!

2011-06-07 @ 18:08:26
Postat av: Fröken Frodig

Gott att ni haft det så bra!

2011-06-07 @ 20:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback