Josefines födelsedag

I förmiddags var jag hos Josefine, det var hundra år sen jag träffade henne kändes det som. Hon var sjuk, hade haft 40 graders feber men var som en duracellkanin efter lite flytande alvedon. Jag hade köpt paket. "Dä har ja hemma!", så sa hon om två paket av tre. En minigolfklubba storlek liten, 3-4 bollar och ett hål med flagga, ett hopprep och såpbubblor.

Fika blev det, cola, kakor och tårta. Tårtan och kakorna hade pappa Magnus bakat, colan hade dom nog köpt på Ica. Gott var det!

Nej, det är inte bara jag som ätit av denna tårta om ni trodde det!


Födelsedagsbarnet med en nyvaken pappa Magnus, han hade jobbat natten men var ändå uppe 11.30, han misstänker att han har halsfluss och kunde därför inte sova längre.

 

Oliver har just fått gröt och är mätt och glad

 

Josefine hade fått en "dagbok" och här visar hon upp nyckeln till hänglåset hon fått av pappa, varför jag vet det? Kanske för att hon tjötade om det en si sådär 20 gånger!

 

På fredag ska jag hämta henne så hon får sova hos mig, det ville hon och jag hoppas att vädergudarna är med oss så vi slipper sitta i sandlådan i hällregn, hagel och snöstorm!

 

 


Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto tankar Känslor]

Grattis Till prinsessan Josefine!



2011-06-13 @ 20:54:27
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback