Midsommarafton

Oj oj vilken trevlig och rolig midsommarafton det blev och min mage skötte sig nästan bra, värre är det idag men det gör inget, jag ska ändå bara vara hemma.

Jättegod mat, skittrevligt sällskap och visst det regnade ibland men vi satt i partytält så det gjorde inte så mycket.

Jag har tagit massa kort och orkar inte skriva så mycket så håll till godo.

Detta är bara en del av maten och det ser därför ut som det bara var en jävla massa såser men så var inte fallet alltså.

Det här var min tallrik i en salig blandning av det mesta. Jättegott!



Jättegod marängtårta, en kaka och självklart en öl till det



Sen lektes det massor, här var det kålhuvudsbowling



Mitt lag kom sist



Vi lekte även "Hela havet stormar" och Tobias (han som är närmast kameran) vann




Goa och söta Nattis och Anna myste




Ett fint kort på syskonen Anna och Johan




Jag och tadaaaa Anna igen då




Annas blivande man (dom gifter sig 27 augusti) och lille söte Ian




Söte Ian är son till...



...Johan och Angelika



Jag och Akilles, ett sällsynt kort eftersom jag egentligen är livrädd för schäfrar men den här hunden är grymt snäll




Angelica och söta Flisan



Och här har vi 2 mongos, jag och Annelie

Det blev ingen övernattning utan Jag, Annelie, Annelies son, Johan och Angelika tog taxi hem, det var rätt gött att komma hem men jag hade vansinnigt roligt. Roligaste midsommar ever tror jag minsann.

Hoppas ni hade en lika kul midsommar som jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback