Och äntligen kom dagen

Det känns som att det har regnat i flera veckor eller åtminstone varit mulet men idag, idag då har solen hittat hit igen, så välkommet så. När solen kommer till min balkong ska jag sätta mig där och bättra på solbrännan som just nu är som en fis i rymden, bleknat radikalt på dessa dagar, inte bra inte bra, hoppas att det håller i sig nu några dagar bara.

Igår var det en riktigt slappdag efter att jag kom hem från Annelies mamma, jag gjorde inte många knop. Jag sov, jag åt, jag gick på toa, jag tittade på en halv film och sen på tv. Inte mycket alltså.

Idag är det söndag igen, herregud, är det inte det väldigt ofta nu eller? Nästan varje dag känns det som och snart är det midsommar och sen går vi mot mörkare tider igen men sommaren ska komma ordentligt först och sen kan det bli höst i november, vinter i december och sen kan våren komma i januari, ja nu när klimatet ändå är lite hur som helst så kan det väl ändå ändra så mycket när det ändå håller på liksom.

Vad ska ni hitta på idag då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback