Timmarna med Josefine

Min dotter skjutsade mig till Josefine där jag skulle hämta upp henne. Hon hade tjatat i flera timmar och frågat när Sune skulle komma och äntligen kom jag då. Jag hade glömt min keps hos mina föräldrar men dom skulle visst på nåt partaj i stan så dom tog med den. Jag och Josefine var utanför på lekparken så länge.

Efter att ha försökt ta kort på den här damen men fått radera massor för att hon ser så sur ut sa jag att hon allt fick le lite, och SOM hon log sen!

Mina föräldrar dröjde och det började blåsa näst intill storm så vi gick upp för att hämta jacka och keps. "Jag stannar här på lekparken så länge", så fan heller, hade jag lämnat henne så hade jag säkert fått ett samtal från nån på andra sidan stan eller nåt så hon fick snällt stanna nedanför i trappuppgången istället.

Det här med vad som är fram och bak på en häst..det verkar inte hon inte riktigt fått koll på än. Jag skulle ta upp det vid godnattsagan men det glömdes bort. Bambi och en halv Lejonkungen fick det bli istället. Är det bättre väder imorgon så ska jag nog berätta vad som är fram och bak på en gnägghäst.

Mina föräldrar kom med kepsen och vi var kvar på lekplatsen en timme till ungefär sen gick vi in. Så här kaxig kan man se ut. Undrar om stormen blåste rätt genom öronen på henne och fick henne att göra sånt här mot en chockad Sune

Jag gjorde bandspagetti med korvstroganoff med majs i. Det som föll damen i smaken var enbart korven och majsen. Hon blev mätt i alla fall sa hon.

 

Nu sover hon sött sen en timme tillbaka och jag känner att jag nog inte är så långt borta till sömn jag heller.

 

 


Kommentarer
Postat av: Doris

Så stor hon har blivit !

Kram

2011-06-19 @ 04:28:10
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback