Vuxenpoäng va?

Andra beställer kläder, sexleksaker, hundfoder, mat och trosor via nätet, jag beställer dammsugarpåsar! Det är väl ganska många vuxenpoäng för det eller?

Jag har i 1 år glömt/skitit i att köpa dammsugarpåsar, jag petar hellre ut skiten i den gamla påsen och fortsätter att suga. Nu skrev jag ut på Facebook att det nog måste inhandlas nya påsar och då kom det en vän som rekommenderade Dammsugarpåsar.nu, det skulle vara billigt och snabb leverans. Jag var nu inne och beställde och prenumererar på det så det kommer var tredje månad. Annars lär jag låta det gå några år igen innan jag införskaffar mig det var så säkra. 94 kr var tredje månad kan jag ju lägga ut på det plus att det kommer hem i brevlådan så jag slipper gå och hämta skiten också.

Tack nu kan ni kommentera om att det ÄR vuxenpoäng, tack på förhand.



Kommentarer
Postat av: Fröken Frodig

Japp, definitivt vuxenpoäng :)

2011-06-19 @ 18:47:35
Postat av: Martina

Klokhetspoäng i varje fall :-)

2011-06-19 @ 18:50:21
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback