Äntligen kom kassen!

Från kl 17-22 skulle den levereras. Eftersom min ringklocka inte låter så högt och jag hör dåligt så la jag mig raklång i soffan på rygg, inget ljud någonstans. Jag somnade men vaknade av mina egna snarkningar. Jag väntade och väntade och väntade ännu mer. 21.07 skrev jag ut på FB att dom nu hade 50 minuter på sig att komma, just då hör jag en bil nedanför vid porten och gick till fönstret. Mycket riktigt där var ju bilen. Porten låses kl 21 så jag forstod att jag var tvungen att springa ner. Dom ringde och där fick jag kassen.

 

Den var tung men jag fick upp den. Herrejösses vad mat eller mycket tillbehör till mat. Massa jag aldrig någonsin har köpt hem och vet inte om jag hade gjort det heller. Eftersom detta är 5 middagar till ca 4 personer så får jag ju dela upp mycket. Jag slipper nog köpa mat på två veckor eller nåt.

 

 


Det ska bli en utmaning att göra massa rätter jag aldrig gjort förut. Recepten sitter på kylskåpet!




Kommentarer
Postat av: Doris

Verkligen spännande men jag hoppas att du har frys ;-)

Kram

2011-03-29 @ 01:07:13
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: vafan...när jag såg bilden var jag tvungen att springa ut i köket... Det såg ju ut som om Du packat upp allt på MIN spis och bänk...-s-

2011-03-29 @ 07:57:33
Postat av: Sune...the girl

Svar till Doris: Japp det har jag ;)



Sv till..eh ja någon som skrev hela meningen i avsändningsfältet: Haha gött! :)

2011-03-29 @ 08:23:58
Postat av: kan göra det igen...-s-

2011-03-29 @ 14:12:26
Postat av: Sune...the girl

Sv till: KNÄPPGÖKEN! ;)

2011-03-29 @ 16:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback