Är man ett stort fan så är man

Jag har nog aldrig varit ett så stort fan att jag har börjat gråta om mitt favoritlag förlorat i en final men alla är vi olika och är man ett stort fan så är man!

Ebba Nyström (länkat till klippet) som fyller 4 år idag grät hejdlöst när hennes favoritbandylag Bollnäs förlorade i finalen mot Sandviken. Hon förbannade Sandviken som var så fruktansvärt dumma och hon ville heller inte ha något 4-årskalas bara för det!

Mamma filmade det hela och la ut på Youtube, Aftonbladets Sportbladet fick nys om det och ville göra Ebba glad igen. Spelarna Pär Törnberg och Per Hellmyrs åkte hem till henne med en signerad matchtröja och med hennes namn längst ner på ryggen.

Underbart klipp!





Kommentarer
Postat av: Britt

Inte ens jag är så tokig i Luleå Hockey trots slutspel. Jag kan faktiskt bli glad om Skellefteå vinner. Det är ju ett Norrlandslag också.

2011-03-28 @ 21:18:21
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback