Dagen är räddad!

Det var meningen att Annelie skulle hem till mig ikväll, vi skulle äta gott och glo på Melodifestivalen men nu har den fan gått och blivit sjuk, ja precis, jävla sätt tycker jag!

Jag och Ewa skulle till Ica men vi gick till bolaget först. När jag skulle betala så tittade jag ner då hör jag:

-Skulle jag kunna få se på legitimation?

Medan jag tittade ner så kom hans fråga sakta in i mina öron och jag upp fort som fan.

-URSÄKTA?!

När jag tittade upp och han såg mitt chockade och glada ansikte så sa han.

-Ja, det är din keps som skymmer lite...ehum.

-Vill du se leg eller?

-Ja det kan jag göra.

Jag visade glatt upp mitt körkort till honom och när jag fick kvittot så darrade han på handen ta mig fan, han skämdes som en hund. Jag sa att han hade räddat min dag och han mumlade nåt om att det var ju bra att han hade gjort nån glad.

Vilken lycka!



Kommentarer
Postat av: Britt

Det var längesedan jag fick visa leg på systemet. Det var när jag var 32 år och då var jag oerhört strålande glad den dagen. Nu har jag inte druckit alkohol på 13 år så det kan ju bero på det att ingen där frågar leg på mig längre ;D

Postat av: Martina (tävla gärna hos mig)

Hmm fick visa leg var och varannan gång på systemet...fram tills jag fick dottern vid 32 års ålder....

Sen har det gått utför.

Nu efter sonen är det nästan så de frågar om de "kan hjälpa damen ut till färdtjänst" istället!

;-)

2011-03-13 @ 07:33:40
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback