Hjärterum

I hela sitt liv kommer det och går folk hela tiden. En del försvinner för att aldrig komma tillbaka. En del saknar man men en del får mer än gärna hålla sig borta.

Det finns människor som på ett eller annat sätt sätter sig i hjärtat som man saknar och tänker på, sen finns det dom som funnits i hjärtat men aldrig får komma in igen. Det finns även dom som funnits i hjärtat som försvunnit men som man aldrig trodde skulle dyka upp i ens liv igen men som gjort det, det är inte så svårt att öppna sitt hjärta igen då eftersom saknaden funnits där hela tiden på ett eller annat sätt.

När DU kom in i mitt liv igen så vet du att du vände upp och ner på hela mitt inre till en början, förvirring, chock, misstänksamhet men nu är jag otroligt glad över att du är tillbaka, inte bara i mitt liv utan har även en bit av mitt hjärta. Hoppas och tror att du aldrig kommer försvinna ur mitt liv igen. Jag finns här för dig det vet du och snart träffas vi igen. Det blir en helg som jag då aldrig kommer att glömma (om jag inte blir dement förstås men då får du påminna mig).

Vad livet har i beredskap vet INGEN!






Kommentarer
Postat av: jufsrufzet

Så sant, klokt och väldigt fint skrivet! =)



2011-03-29 @ 21:33:46
Postat av: Sune...the girl

Svar till Jufsrufzet: Visst är det ;) Tack så mkt!

2011-03-29 @ 21:46:56
Postat av: Martina

Härligt skrivet!

2011-03-29 @ 23:00:01
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Anette2

Åhhh, det var förstås till miiig !

Har haft datakrångel och läste detta först.

Visst blev det bra tajmat ! Hi hi

2011-03-30 @ 13:52:01
Postat av: airaM

Naaaaw, så härligt! =)

2011-03-30 @ 19:53:00
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback