Idag ska det äntligen ske!

Josefines lillebror döptes förra söndagen och då var jag ju sjuk och det kändes väldigt deppigt måste jag säga. Sen har hans mamma Carro varit sjuk men nu är hon frisk igen och idag sker det, idag ska jag banne mig dit och fika, lämna över doppresenten som legat här ett par veckor och kastat ledsna blickar på mig och känt sig jävligt övergiven men idag ska den få byta hem!

Josefine som har en plats i mitt hjärta har tydligen saknat mig och det är ju ömsesidigt så idag ska vi leka! Dricka te ur minikoppar och säkert göra massa saker så att tant Sune somnar redan till Bolibompa. Hon är ett energiknippe utan dess like men kul ska det bli.

Kort kommer säkerligen på båda barnen ska ni se, konstigt vore det annars eller hur? Precis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback