In my ass x 2!

Idag har jag mest legat på rygg med datorn, är det det som kallas cybersex? Har jag inte legat i sängen så har jag legat i soffan och har jag inte legat alls så har jag suttit på toa och sprutlackerat holkens insida några gånger. Till slut sved det så mycket att hade jag gått ut bland folk så hade jag gått så pass konstigt att folk lätt skulle trott att jag fått två fingrar i muttan och en hel näve därbak...samtidigt!

Bakis big time liksom.

Förövrigt sa folk innan jag skaffade mig en laptop till mig att det är så enkelt att flytta med en sån vart man vill. In my ass säger jag då. Det tar nästan 10 minuter innan jag kan sätta mig vid datorn igen efter att ha flyttat den. Datorn ska med, laddaren till den ska med, musen, musmattan och den mobila fjongen ska med. Sen ska mobilen och snusdosan med och helst ett glas med nåt i. Fatta hur mycket motion jag får mellan sovrummet och vardagsrummet! Alltså va? Hur krångligt måste det vara egentligen? Jag är helt slut när jag är färdig med allt det där.

Ja det var väl allt för nu och glöm för fan inte att ställa klockan en timme framåt!

Godnatt.



Kommentarer
Postat av: Martina

Man får väl helt enkelt ha en laddare i både sovrum och vardagsrum och kanske en snusdosa i vardera rum också då så blir det liite mindre motion för damen! :-)

2011-03-28 @ 17:32:30
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback