Ja men godmorgon då..

Trots att jag bara sov fyra timmar natten till igår så vaknade jag runt 6 idag och fick knipa med benen för att inte göra på mig. Astrött tog jag mobilen och gick in på qx och hade då fått flera meddelanden från människan från förr och då kunde jag inte ligga kvar längre. Upp och rasta Doris och sen sätta på datorn.

Och nu sitter jag här och försöker mig på ett inlägg trots att ögonen går i kors och lyssnar på Rix Morronzoo.

Jag drömde om en gläfsande schäfer som stod i min säng och visade tänderna men jag var chockerande nog inte rädd. Kan det vara nån människa som försöker skrämma mig men som jag bara tar upp handen mot? Isåfall kanske jag vet vem och hon kan ju försöka, jag kastar bara ett ben ut i hallen och stänger sovrumsdörren så det så.

Idag skiner solen men så jävla kallt att hela kroppen höll på att frysa till is så fort jag öppnade balkongdörren, Nogger stod i dörröppningen men hennes morrhår krullade sig så hon sprang in i vardagsrummet istället.

Måtte detta bli en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback