Jag borde ha förstått



När min pappa ringde mig igår eftermiddag och frågade om jag ville följa med på bio så borde jag förstått vad som komma skulle på bioduken för han har nog inte vart på bio sen han själv jobbade där för 40 år sen eller nåt. Om ni googlar på "Kokvinnorna" så kan ni läsa lite mer. Nej det är ingen porrfilm, långt ifrån kan man säga. Det var den sämsta skit jag sett på länge. Det var inte ens en film utan en dokumentär.

Jag och min dotter var yngst där, ja av oss 30 som satt i salongen alltså men pizzan var god efteråt i alla fall.

När jag gick hem så höll jag fan på att frysa ihjäl. Inte ett snökorn så långt ögat nådde men idag har det kommit en si så där 10-20 cm snö! Detta är fan inte okej ska jag säga er. Det var ju VÅR igår men ta mig fan inte idag!





Kommentarer
Postat av: Martina

I morrn är det vår igen! Det är så våren är här i Sverige ju

2011-03-18 @ 22:24:01
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Britt

Välkommen till Norrland! Jag ser att Norrland breder ut sig över hela Sverige.

2011-03-18 @ 22:37:13
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback