Kul kul kul

När jag hade varit hos Ewa nån timme så ringde det en tjej till Ewa, jag svarade. Det var en FB-vän till henne. Hon satt själv och frågade om vi skulle ut. Ja för helvete det skulle vi ju, hon fick komma och det gjorde hon.

På förfester brukar man äta chips, fredagsmix, nötter och annat onödigt. Tjejen hade med sig eget att äta.


Är man från Schweiz så är det klart att man äter korv och dricker öl, ölkorv? Hon åt inte bara en korv utan också...

...en banan, jag vet inte om ens åt upp hela. Men hon hade inte ätit nåt så det är ju förnuftigt att ta med sig nåt och inte äta av andra.

 

Kvällen var kanon i alla fall. Lite trist bara att folk klagar på att det aldrig är nåt för oss lite äldre och när det nu anordnas nåt så sitter folk i alla fall hemma med stickningar, korsord och glor på finalen av Let´s dance.

Det var nog inte hela gruppen Noice utan bara sångaren Marcus Öhrn.

 

 

Men det var kanonbra. Tyvärr funkar inte min videofunktion i mobilen annars hade ni fått se Ewa stå och sjunga på scenen. Hennes idoler ju! Hon kan varenda låt så hon var nog lyrisk.

Dom delade ut uppblåsbara elgitarrer, jag fick en rosa. Den hade jag som vapen inatt när jag gick hem. Bästa vapnet ever..ja för den viker sig ju inte alls när man ska slåss med den menar jag.

 

 

Just det ja, jag blev lite bs eller hetero igår också ja.

 

Erik heter han och han köpte en hel vinflaska till mig, Annelie och hennes söta lillasyster Anna. Vi ville egentligen inte ha men jösses vilken envis fan. Varför jag pussar honom är för mig en gåta men japp så kan det bli ibland!

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Ibland måste man ju passa på att ta sig en puss, oavsett kön på munnen man pussar :-)

2011-03-27 @ 18:52:26
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Anette2

Jisses, det här börjar bli riktigt spännande !

Meeera bilder !

2011-03-30 @ 13:55:46
Postat av: Anette2

Ps, Han ser ju riktigt söt ut, blir lite

avis ! :)

2011-03-30 @ 13:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback