Kvällen blev lyckad

Jag gick till Ewa runt 18.40 och det var fullt ös från början till slut. Det kom två tjejer till och när Melodifestivalen var så röstade vi alla på Eric Saade, jag ringde och röstade på honom fem gånger och tror fan Ewa gjorde detsamma. När det var så jämt mellan honom och Danny skrek vi som dårar men när det stod klart att Eric tog hem det så skrek vi för det. Första gången på flera år som en låt vann som jag ville!

Sen flödade alkoholen på oss alla, poppade musik på Spotify, dock bara halva låtar eftersom vi ville höra på olika låtar. Var det inte Scorpions så var det Ted Gärdestad, Lena Ph och massa annat.

Vi gick ner till krogen och då träffade jag Tanja som inte längre bor i stan utan fick för sig att flytta till en ännu mindre håla till sin flickvän men igår var dom i stan och Tanja gick ut själv, när man har fyllt år samma vecka som man går till krogen så kommer man in gratis så där sparade hon en hundring minsann! Grattis till det gumman! Vi dansade bugg, eller vad vi nu höll på med, när man är onykter tycker man att man är en mästare på att dansa.


Sedan träffade jag på en tjej som min dotter känner och hon kunde inte för sitt liv förstå att min dotter har en sån ung mamma. "Men vad fan, du ser ju inte ut att vara mer än 34!". Ja ni ser, hon var rejält onykter så det kan ju vara därför då kanske men hon var chockad hela kvällen över att jag var min dotters mamma.

Sen tyckte Tanja att vi skulle gå med några och ha efterfest. Sagt och gjort, vi stekte bacon, om jag fick några? Näe inte en enda faktiskt trots att det var jag som stoppade ner dom i stekpannan. Åpna jävlar!

Åt man inte bacon så satt man i soffan och pratade i telefon i stället


Ja vi var några stycken till men av nån anledning så tog jag inga kort. Ingen aning om vad klockan var när jag kom hem heller men som sagt, kvällen och natten var hellyckad!


Idag mår man som man förtjänar men det som var Kinas hela symfoniorkester i mitt huvud när jag vaknade är nu en liten envis hi-hat bara. Den ska la tystna den också innan dagen är till ända.


Kommentarer
Postat av: Anette2

Jo, nog tror man att man är en mästare ! Så

länge jag inte behöver se det efteråt :)

2011-03-13 @ 12:58:51
Postat av: Doris

Eric Saade var bra !!Har visserligen inte hört de andra låtarna men han var ändå bra ;-). Hoppas att Melodifestivalen visas på svt.play så att jag kan se den.

Sköt om dig !

Kram

2011-03-13 @ 17:02:58
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: Britt

För mig hade Danny fått vinna och Brolle hade fått följa med hem ;D



Känns som jag sagt det förr....



Det ser ut som om ni hade roligt. Förmodar att det var värt lite skallebank i dag. Den kinesiska symfoniorkestern brukar ju kunna mutas med mycket dryck och Treo eller Alvedon eller något annat smärtstillande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback