Ny programledare i Idol

Jaha då har Peter Jidhe gjort sitt i "Idol". Jag gillar honom, han är rolig, han är underhållande och alla deltagare verkar gilla honom också. Nästa säsong av "Idol" kommer vi inte få se honom. Lite trist men istället kommer "Parlamentets" programledare Pär Lernström. För mig var han helt obekant innan jag började titta på "Parlamentet" men vi kommer säkert att vänja oss vid honom också, bara han inte försöker att vara som Jidhe så är jag glad. Han är ju komiker så han kanske kommer bjuda på en del roligheter han också.

Även om man kan tycka att "Idol" har gjort sitt i svensk tv så är åtminstone jag redo för en ny säsong. Är du?





Kommentarer
Postat av: Anette2

Neeeej, jag vill inte. Jidhe eller ingen alls.

Det sistnämnda skulle vara bra intressant och

se hur det då skulle gå till ???

Modigt att gå in efter en sådan charmör som

Jidhe. Och som du skriver, alla verkar gilla

honom. Och han verkade väldigt mån om deltagarna

också och ställde upp för dom.

Så det blir tomt....

2011-03-03 @ 00:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback