Rolig början på morgonen

Jag har vaknat, somnat, vaknat och somnat igen sen kl 5 imorse. Kl 8 vaknade jag sista gången och såg att jag hade fått ett sms av människan från förr. Tänk er mig asgarva i en snarkmask (ja den hade jag inte tagit av mig än).

"*Tar Iza under ena armen och Nogger under den 2a, springer in i sovrummet och sjunger* "Du ska få min gamla skjorta när jag dör (om jag dör), du ska få min gamla skjorta när jag dör (om jag dör). Den är tvättad, den är struken och den räcker ner till knäna. Du ska få min gamla skjorta när jag dör!" *gör high five med Iza och Nogger, viskar..."nuuu har nog matte vaknat!"

Asså den människan får mig att skratta i vilket tillstånd jag än är i, jag väljer min omgivning med omsorg som ni märker. Underbara människa!

Idag har jag en del på schemat att göra. Möte 10.30, tvätta kl 12, promenad med Ewa och kanske blir det till att dricka öl och gå ut nånstans med goaste Ewa. Det är fredag idag!



Kommentarer
Postat av: Martina

Fniss

2011-03-25 @ 22:56:30
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: bertaRufs

idag skulle man ju passa på att sjunga tillsammans med den där coola orkestern Du har i hövvet..-s- ;)

2011-03-26 @ 06:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback