Så tröttsamt

Alltså nu är jag så trött på att läsa i tidningarna om Charlie Sheen vareviga jävla dag. Jag tycker om honom i serien "2 1/2 män" och i "Hot shot" men nu är han bara en tragisk och trasig människa i mina ögon. Vill han knarka ihjäl sig så varsågod men han ska ju inte tro att han är oersättlig på denna jord som skådespelare.

I flera månader har vi fått läsa om att han har misshandlat kvinnor, hotat, fått barn, den ena knarkskandalen efter den andra och nu ska han stämma Warner för att ha brutit ett kontrakt då han blev sparkad ur serien "2 1/2 män". Det var väl inte mer än rätt att han blev det, kan man inte bete sig som folk så spelar det inte någon roll om man är känd, är en bra skådis på teve eller film. Move on liksom!

Varför han stämmer Warner är för att kamerateamet ska få sin lön för åtta avsnitt som nu bryts annars.

Ja denna resa med den tragiska Charlie Sheen är inte över var så säkra. Jag gillar inte karln i alla fall!





Kommentarer
Postat av: Nöboll

man får slå kvinnor & knarka är bra!men fan ta dej om du bryter ett kontrakt!!!!!!!!!!!!!!!



2011-03-11 @ 13:34:17
Postat av: Linda aka Tokmorsan

Känns som han kvittar helt. En tragiskt figur som absolut inte fixar kändislivet.



Sök hjälp är mitt råd!

2011-03-11 @ 14:42:55
URL: http://tokmorsangbg.blogspot.com
Postat av: Martina (tävla gärna hos mig)

Men om han stämmer för att kamerateamet ska få sin lön som de räknat med så är det ju något bra. Han försöker liksom ta sitt ansvar för det han ställt till med...

OM det nu är så, man vet ju inte med Hollywood-tabloider.

2011-03-11 @ 18:18:23
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Britt

Har alltid tyckt om rollerna han spelat..att han sedan är en idiot privat får man liksom stå ut med. Han är nog inte den förste eller siste mannen i Hollywood som går vilse i sitt eget kändisskap och går på myten om sig själv. Nu lever han myten....till han dör eller botas på rehab.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback