Sune...du som är så bra på att rimma!

Av någon anledning har folk trott att jag är bra på att rimma bara för att jag skrev om John Blund för några veckor sen på Facebook och rimmade på honom när han glömt av mig på nätterna.

Idag var jag hos mina föräldrar dels för att få middag och dels för att jag skulle hjälpa dom att rimma på en melodi som jag inte hört så många gånger om jag ens hört den någon gång. Vi ska på 60-årskalas på lördag och då ska denna sång handla om hon som fyller. Där satt vi, jag och min pappas fru och försökte och försökte men nej, det gick inte. Vi sög elefantarsle båda två på det där.

Pappa som har haft yrsel i ett par veckor för att kristaller irrar omkring i örat på honom, eller om det var diamanter, rubiner eller smågrus, minns inte riktigt, han låg i alla fall och vilade och vaknade efter att jag och hans fru satt och asgarvade för alla konstiga rimningar vi kom på. Det blev ganska helt icke okej faktiskt. Sen skulle jag hjälpa henne med att fixa så hon kunde skicka med en bild till sina vänner. En gul liten ful gubbe som gjorde tummen upp. Sa jag att hon är 62? Sånt där tycker hon är skitkul och jag säger bara..jävla tur att jag inte har henne på MSN för då hade det varit såna där grejer i varje mening och det är inte okej det heller, jag vill ha text inte en hel jävla rebus liksom.

Pappa var även förkyld och mådde allmänt bajs, hoppas innerligt att han inte smittat oss andra (dottern var också med) för jag vill gå på fest! Galaklänningen är beställd, likaså dom rosa lackskorna och dom korviga strumpbyxorna!

Ja det var väl allt för nu.


Kommentarer
Postat av: Doris

WOW, ser såå framemot bilderna av dig i galaklänningen ;-)

Sköt om dig !

Kram

2011-03-02 @ 00:29:38
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback