Tittut eller?!!

Ja sån blir man om man umgås med Annelie för mycket. Då tar man efter uttryck som hon säger. Hon hade hört ett radioprogram när hon var på väg hem från jobbet i förra veckan och höll på att köra i diket av skratt. Uttrycket ska sägas på göteborska så ni vet det.

Annelie kom med en hel påse med mat. Det var 12 panpizzor och hela 51 potatisbullar från Dafgård, det ligger ju bara några få mil härifrån och hon åker förbi när hon åker hem från jobbet så jag beställde. Herregud, jag kommer inte svälta den här månaden i alla fall det är ett som är säkert. Inte bara detta utan då maten från Linas matkasse. Min frys har ALDRIG varit så här full någonsin tror jag.



Som jag trodde, vi hade inte tråkigt den gången heller. Vi har nära till skratt båda två så det var rätt naturligt och roliga är vi ju båda två så där satt vi och skratta åt varandra och oss själva. Japp såna är vi!

Imorgon ska jag bjuda min dotter på en maträtt från Linas matkasse, får la se om det blir ätligt eller om hon kommer var väldigt nära toaholkens insida!

Uppdatering och foto kommer från den middagen imorgon såklart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback