Trökdag

Idag är det en sån där riktig trökdag. Jag har mestadels legat i sängen för att jag inte riktigt mår bra. Det är nåt på G i kroppen och det får verkligen inte hända! Jag vill inte missa årets födelsedagsfest som är på lördag.

Det som har varit kul är att två tjejer smsat mig lite då och då under hela dagen. Dels människan från förr som jag skrivit om och en annan tjej. Det har väl varit höjdpunkterna annars har jag som sagt legat på rygg i sängen och glott på film, varit uppe och ätit lite och gått tillbaka igen. Huvudet värker, jag är kallsvettig, lite småyr, ont i halsen och allmänt matt i hela kroppen. Jag har inte tid med det!

Jag var nyss till Ica och inhandlade kattmat ifall jag blir liggandes här i flera dagar, det var knappt att jag orkade gå dit men det var nödvändigt.

Är ni friska?!



Kommentarer
Postat av: Anette2



Hoppas att du kryar på dig Sune. Är det någon

influensa eller något som börjar köra igång i

kroppen ?

Snälla, håll oss underrättade om hur du mår,

vi är många som blir bekymrade.

Kram på dig, allas vår Bloggdrottning !

2011-03-03 @ 10:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback