Buzzeri och buzzera

Jag är en Buzzador, jag har huggtänder och tänder på skumgummitomtar. Näe jag skoja. En buzzador är en person som får hem olika saker man ska testa själv och sen "buzza" för sina vänner. Lite som Tupperwerepartyn ni vet fast mina vänner ska inte köpa det jag har med mig utan det får dom, ja dessa är inte stora, det är bara provtuber.

Dessa är väldigt förstorade, dom är en aaaaaning mindre och då överdriver jag inte.

Jag och Ewa ska hem till Annelie (japp hon med falukorven i pannan) och hennes syster Sandra i morgon och där ska jag då buzza för dom, dvs berätta om dessa produkter, dom får ett provex och sen ska jag ha deras åsikter.

Denna gången är det för torra händer, läppar och hud. Det blir säkert kul.

Jag skriver mer imorgon om det hela när jag varit där.



Kommentarer
Postat av: Martina

Kör de det där igen?! Det gjorde jag i höstas någongång. Den där läppgrejen är riktigt bra faktiskt, men blir "dålig" alldeles för fort. Tjocknar och luktar annorlunda om man tappar bort den i en ficka under någon månad....

2011-05-16 @ 23:00:45
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback