Det blir bättre

För några år sen läste jag Magdalena Graafs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig", det var jobbigt att läsa den många gånger och jag fick lägga den ifrån mig både en och två gånger för att hämta andan men den var fruktansvärt bra skriven och innan hade jag en helt annan bild av Magdalena än efter jag hade läst den. Jag beundrade henne istället.

I tonåren träffade hon sin exmake som hon fick sonen Isac som idag är 16 år med, daglig misshandel men till slut kunde hon fly och det började en lång resa med hemlig identitet osv.

Ikväll i programmet "Det blir bättre" berättar hon om åren som misshandlad hustru. Jag kan mer än väl tipsa er om hennes bok, läs den!





Kommentarer
Postat av: Martina

Och nu ska hon tydligen ha barn igen :-)

2011-05-01 @ 15:16:57
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback