Det närmar sig..

Ni vet ju hur sakta tiden går när man ser fram emot nåt va? Hur man nästan längtar ihjäl sig men att dagarna inte går tillräckligt fort även om veckorna flyger fram? Så känns det för mig nu. Om 15 dagar (om turen nu är på vår sida) så kommer "människan från förr" till mig. Det är nervöst, det är pirrigt, det är som att träffas för första gången fast vi var ett par i ett år men det är ändå 6 år sen vi träffades så det kommer bli grymt nervöst den dagen det är dags.

Jag kommer städa, gå och skita, städa lite till, släppa dammsugaren mitt i för att springa in och skita igen och så kommer det att hålla på. När det är dags att hämta henne på stationen är det jag som har ett hem som är halvstädat, inte bäddat rent och det är fartränder i toaholken. Tror ni hon vill komma in då? Eller att hon vill återvända om det nu blir att vi träffas igen? Det tvivlar jag ju på. Kanske jag ska städa redan nu och inte röra en millimeter i hela lägenheten tills dess?

Herregud om jag är ett vrak redan nu vad kommer jag då inte bli den dagen?!

5 dagar ska hon vara här och då sa jag till henne att vi inte skulle vara på Facebook eller bloggen men se det gick inte "Klart du måste skriva ett blogginlägg om dagen!". Ja vill ni läsa om oss två dom dagarna så får det la bli så då.

Ja det var väl allt för idag. Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Emmelist

kåååt? ;)

nä skoja ba. hoppas ni får de mys när hon väl kommer :D

2011-05-18 @ 23:56:36
URL: http://www.emmelist.se
Postat av: Emmelist

hahahahaha! Ja du vet ju vad jag väntar mig...därför jag ställde den där frågan. hahahaha :D



ja jag suger på att kommentera på bloggar jag läser... svarar inte ens på mina egna. I SUCK!

men har inte tiden helt enkelt. Skyller på att det tar tid att bli smart då man måste läsa all text bak o fram, :P

2011-05-19 @ 00:16:44
URL: http://www.emmelist.se
Postat av: dendärmänniskanfrånförr

jo, jag längtar jag me..! Kram

2011-05-19 @ 01:15:19
Postat av: Emmelist

hahaha ja snopen skulle du bli om du hittade en sån lapp... höhöhö!!!!!

2011-05-19 @ 09:27:57
URL: http://www.emmelist.se
Postat av: Britt

Sååå avundsjuk jag blir...trots att du våndas nu...och att du kommer vara så nervös så du vill spy den dagen det är dags att träffas...men det är något visst att gå och vänta sådär.

2011-05-22 @ 16:11:44
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback