Färdigstädat hos dottern

Så satans skönt att komma hem, ta en dusch och få äta en bit mat!

"Det luktar nåt i badrummet och det dröjer väldigt lång tid innan vattnet rinner ner både i badkaret och i handfatet". Så sa dottern till mig. Jag skulle titta på det sa jag. Det skulle jag inte ha gjort. Herregud, hur kan dom konstruera saker och ting som är så svåra att sätta dit efter? Förövrigt så hoppas jag innerligt att min dotter vet att man inte ska lägga topspinnar i handfatet så dom spolas ner och fastnar, DÄR hade vi lösningen och SOM jag slet för att sätta dit skiten igen men med våld går allt! Bara det tog en timme, ja att rensa avlopp och få dit saker och ting igen alltså.

Jag smsade dottern och frågade varför hon hade en snigel ( i alla fall skalet) i ett täcke som låg på golvet. Tbx fick jag: "Men usch :s, vill inte hem mer haha!".

Snäcka kanske det är men det var i alla fall inget dottern hade lagt dit sa hon.


Nu är det i alla fall diskat, dammat, dammsuget, ihopplockat och torkade golv!


Från detta....





...till detta!

Orkade inte fota andra rummet, hade fullt upp med att städa skiten men imorgon kommer hon alltså hem till ett nystädat och fräscht hem! Japp tack morsan för det.



Kommentarer
Postat av: unkipunki

Jäklars är det så man gör när man besöker ungarna?! Nu förstår jag sonens besvikelse haha ...

2011-05-23 @ 22:28:34
Postat av: Sune...the girl

Svar till Unkipunki: Haha, jag hade inte städat om inte jag fått betalt ;)

2011-05-23 @ 22:32:32
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vilket underbar mamma döttra di har!!



Men läskigt med snigelskalet..



Nu kommer hon bli riktigt glad när hon ser vad fint du gjort.



Ps: Ja, Spiros är grym :) Ses på fredag ;)

2011-05-24 @ 00:52:00
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vi behöver inte retuschera dig alls.



Haha, jag kan ju smyga ut på kvällen och fota dig full me;)

2011-05-24 @ 01:20:01
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

hmmmm:) då vet jag:)



Ne, det blir nog lugnt. Vad är det på statt i helgen?

2011-05-24 @ 01:27:32
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

SV: Åhh det låter ju jätte kul. Jag vet inte riktigt vilka de är men hör jag dem så vet jag det nog.



Du är oxå uppe sent, som jag...

Förretsten din design...fan vad jag skäms..

men den som väntar på något gott väntar aldrig (alltid) förlänge :D

2011-05-24 @ 01:44:20
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

SV: Åhh det låter ju jätte kul. Jag vet inte riktigt vilka de är men hör jag dem så vet jag det nog.



Du är oxå uppe sent, som jag...

Förretsten din design...fan vad jag skäms..

men den som väntar på något gott väntar aldrig (alltid) förlänge :D

2011-05-24 @ 01:44:20
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Doris

Du är en toppenmorsa, din dotter kommer säkert att "betala" tillbaks när du blir så gammal att du inte klarar av att städa längre ;-) !

Sköt om dig, kram

2011-05-26 @ 09:34:32
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback