Fredag IGEN!

Herrejösses vad dagarna flyger iväg nu tycker jag. Jag vaknade kl 8.29 idag och det var gött! Fast jag somnade ju i och för sig inte förrän runt 2.30 men ändå.

Ikväll blir jag hämtad av Annelie (ja hon med falukorven i pannan ni vet), då ska vi åka och handla och sen hem till henne för att laga Tacos! Hennes son är hemma och det är tydligen något av en favoritmaträtt så vi gör honom glad också då. Japp jag ska kasta några ögon på hennes dator också så hon har skött sig som jag hoppas! Ja som att rensa datorn, scanna osv, jag känner på mig att hon inte riktigt haft tid till det där men ändå, tur hon är vän med världens bästa Sune då som kommer till hennes räddning.

Jag träffade min dotter på stan förut, eller ja två gånger rättare sagt men ändå. Alltid lika kul att se sin avkomma i alla fall.

Idag är det 27 dagar kvar tills jag får besök i 4 dagar, besök från Norrland är inte alla dar man får och vilket besök sen då! Berättar mer längre fram, kanske om jag nu får. Besöket är ju nämligen "människan från förr"! Det ni! Det blir göttans att ha henne här i några dagar.

Nu ska jag färga håret, min dotter skämdes nog lite idag så jag gör henne till viljes då, snäll mamma? Japp that´s me!


Foton från kvällen utlovas såklart!



Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Åhh hoppas att kvällen blir jätte trevlig. Gott med tacos också samt att göra hennes son glad=)



Bra att du ser så hon sköter sig med datan också;)

tur hon har dig världens bästa Sune =)

2011-05-06 @ 15:44:53
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback