Go bitch go!

Är nyss hemkommen från min och Ewas dagliga promenad och idag trotsade vi krämpor i fötter, vi gick upp för en backe men vek av mitt i den och genade ner för en annan backe på andra sidan. Vi uppskattar promenaden till mellan 5-6 km, det är banne mig bra för att vara vi ska jag säga, eller jag rättare sagt eftersom mina fötter brukar protestera rätt tidigt men idag gick det bra. Vinden var inte kall och vi kände oss SÅ energiska, tur vi inte träffade på nån när vi gick i backen för där var andhämtningen allt annat än normal.

På väg hem gick vi in på ICA som vanligt och jag var ju bara tvungen att kolla in färskpotatisens pris idag. För några dagar sen var den uppe i 49:-, idag...

Folk dom glodde när jag tog kortet men det sket jag fullständigt fan i!

När jag gick hem från Ewa så träffade jag på den andra katten på 2 år på området, så söt men han ville inte ha sitt fejs på kort så ja då fick det bli detta.

Rött halsband och ett ansikte som var så näpet, han kom och strök sig mot mig och han var så len i pälsen så.

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Ojoj nu blir några kattmadamer lite sura kan jag tro. Matte är otrogen med en liten pojkspoling!

2011-05-20 @ 14:45:36
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback