Han tog fan priset

Jag skriver det inte ofta men nu känner jag att jag bara måste.. Hahahahahahahahahahahahaha! Sådär, det var länge sen som jag skrattade så mycket åt en artikel eller åt en person som jag nyss gjorde. Hur jävla korkad får man bli egentligen utan att få böta?!

Robert Fitzpatrick hade bränt ca 880 000kr (140 000 dollar) på affischer för att varna andra då "domedagen" skulle komma. Han ville att människorna skulle börja tro på gud för att rädda sig själva.

Kl 18 stod han och väntade på att det skulle ske men blev istället väldigt snopen när han tittade på sitt armbandsur och fattade inte varför det inte hände nåt. Hur lovligt dum får man vara?

För det första så kan det inte ske en jordbävning överallt samtidigt, för det andra så sker det bara vid förkastningssprickor så det är omöjigt att det sker jordbävningar helt plötsligt bara utan förvarning. Ja herregud. Tack Robert Fitzpatrick för dagens asgarv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback