Inte många knop

Även om jag inte varit bakis ett skit idag så har jag varit seg. Åt ju frukost ute med dottern i förmiddags, var på second hand och Ica men sen har jag mest bara legat på rygg. Ja och här skriver jag snabbt som attan att det handlar om vila, sova, hållit på med datorn, tittat på film osv så ni inte tror att jag är en snuskhummer!

Är man för gammal numera och alla muskler tar semester efter en utekväll?

Sen vill jag gärna ha svar på varför mina sms till Annelie inte kommer fram och inte gjort det på tre dagar! Hon kan smsa mig men mina till henne kommer inte fram. Det står att dom är skickade men i rapporterna står det "Avvaktande". Sjukt irriterande. Har läst en hel del på nätet men ingen har en direkt lösning på problemet. Vi har olika operatörer.

Tacksam om nån hade nån lösning. Svar med foto besvaras först.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback