Iphone? No way!

Igår när jag skulle chatta med människan som velade fram och tillbaka om hon skulle ut eller inte så sa Ewa att jag kunde ta hennes Iphone och chatta på den. Jag har aldrig använt en sån, jag har haft en touchmobil förut i en månad men trivdes inte med den men då hade man en sorts penna och tryckte med på knapparna.

Kan säga så här, att skriva en kort mening tog mig längre tid än att sitta och trycka ut en bajskorv! Jag beundrar folk som kan skriva på en touchmobil utan att skicka iväg ett sms som är så felstavat så mottagaren börjar undra hur många 75:or man druckit!

Alla med touchmobil, nananana jag är inte avis längre för jag ska fortsätta ha min mobil med en antenn så lång att jag kan peta Gud i röven!




Kommentarer
Postat av: Martina

Övning ger färdighet vet du.

2011-05-08 @ 12:57:36
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback