Jag har funderat på det länge men nu måste...

Jag har funderat på det länge men nu måste jag få det sagt känner jag. Många av mina vänner på FB skriver illa, dyslektiker alltså eller skriver mycket särskrivningar. Jag har vänner i alla åldrar så det är inte bara yngre som skriver särskrivningar. Nu när jag har tänkt på det så går jag osökt till min egen skolgång och grundskolan. Det måste ju ha funnits en eller flera som hade problem med det men man hörde aldrig nåt om det och ingen fick nån extra uppmärksamhet av läraren. Sket dom i det? Lärarna måste ju ha märkt detta vid tex uppsatser, på prov osv. Vår klass kan knappast ha varit felfri! En fet falukorv på tvären i röven på alla lärare som sket/skiter i extrahjälp till dyslektiker och personer med särskrivningsproblem. Skämmes! Ja det var allt för mig. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Bra att du tog upp det.



Tack älskade Sune för dina underbara ord:)

Nu måste vi fika en dag ju.



Många STORA kramar

2011-05-06 @ 15:42:34
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Evelina

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-10 @ 21:32:41
URL: http://harmankardonreceiver.org
Postat av: Sune...the girl

Svar till Evelina: Enligt Bloglovin skriver jag 44 inlägg per vecka :)

2011-05-11 @ 09:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback