Lite tvångstankar

När jag vaknar så är det oftast för att blåsan är full, ställer jag mig upp så blir det nästan översvämning i den men ändå MÅSTE jag dra ur kontakten till snarkmasken, ta snarkmasken till andra sängen, flytta datorn med tillbehör från sängen till skrivbordet, här står jag väldigt mycket med benen i kors. Jag måste sätta i musen, lägga musmattan rätt, lägga musen därpå. I med nätverkskabeln, starta helvetet, knipa med benen ordentligt, skriva in lösenordet, rätta till min säng jag har legat i, hoppa med korsade ben till datorn, vänta tills den är klar, trycka på rensa-allt-skit-i-hela-datorn-helvetet, ta snarkmasken under armen, öppna dörren, snubbla över två väldigt livliga katter, öppna garderobsdörren, lägga snarkmasken med tillbehör, stänga igen, öppna, stänga och låsa toadörren, upp med locket och sätta sig, SEN kan jag pinka i lugn och ro! Lite som en aha-upplevelse faktiskt.

Är jag normal?





















Kommentarer
Postat av: Fröken Frodig

Du är nog bara inte tillräckligt kissnödig, då hade du bara slitit av dej masken, snubblat över katterna och kastat dej in på toa.

2011-05-30 @ 12:32:40
Postat av: Sune...the girl

Svar till Fröken Frodig: Haha jodu.. jag står alltid med benen i kors så nog är jag pinknödig alltid!

2011-05-30 @ 12:33:44
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Svar: nej :P



Klart att det går bra! Man får inte tänka så negativt, om det skulle hända något skit så tar man det då.. Det är inget man ska gå runt att tänka på och absolut inget man pratar om för att då blir man bara orolig. Så säger min pappa! Nu är vi igenom den kritiska biten och vi är så glada! :D



TACK! :D



2011-05-30 @ 16:37:14
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: unkipunki

Tack för infon om ditt normala uppvaknade, det gav mig tillfälle till ett härligt gapskratt!!

2011-05-30 @ 19:01:09
Postat av: fiat

jag säger som unkipunki, riktigt kuuuuuwl!

såklart du är normal, det är alla på sina speciella vis!

Tack för att du förlängde mitt liv, ytterligare lite till!

2011-07-06 @ 20:07:23
URL: http://lillfiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback