Ny pil!

Jag går ibland in på min vän Wiilows blogg, det är en go och underbar tös som har hetat Josefine förut men har nu helt lagligt bytt till namnet Wiilow. Visst är det fint? Hon är en duktig fotograf och visar många fina foton på hennes sida. Besök henne gärna och ta del av alla hennes alster.

Varje gång har jag funderat över hur hon fått sin "rock on-pil", ja ni märker vad jag menar när ni går in på hennes sida. Jag ville ha nåt sånt också och gick in och ville ha nåt som har med mig att göra. Och vad vore väl bättre än en pridepil? Precis!

Ja ni har ju säkert redan märkt nu att jag faktiskt har en sån just på min blogg, så det är inte fel på er pil utan den finns bara på min blogg! Häftigt eller hur?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback