Ooops!

Jag vaknade runt 8.30 av att båda katterna stod utanför sovrumsdörren och slog två kastrullock mot varandra och skrek nåt ohörbart. Jag öppnade och direkt skällde dom ut mig för att det inte finns nån mat hemma.

Javisst fan, maten var ju slut. Jag sa till dom att dom får vänta tills mina ränder i fejset gick ur, sån kunde jag ju inte visa mig på ICA. Efter en timme gjorde jag mig i ordning i alla fall.

När jag cyklade dit så fick jag syn på denna ballong och ni känner ju mig, klart jag måste fota. "Här är din hållplats" står det på den. Varför vet jag inte för innan man kommit ballongen så nära att man kan se vad det står så har man för länge sen sett att det är en hållplats liksom. Ja herregud, Västtrafik hittar på vad som helst för att få uppmärksamhet.

Ja ni ser vädret, mulet och blåser så hela peruken nästan blåste av. Ont i ryggen har jag också så jag ska nog vara inne tills Annelie kommer och hämtar mig i eftermiddag för då blir det storhandling på Willys!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback