Packat och klart!

Ja då är det idag det ska ske då. Kl 18 så går jorden under och jag har packat allt, gett katterna särskild mat och spetsat deras vatten med två droppar Vodka, klart dom ska ha lite kul den sista dagen i livet liksom. Fast jag vet inte om dom kommer med upp till himlen, enlig Harold Camping så kommer ju inte hundar med upp, skitsamma, det är fest idag!

Själv ska jag stoppa upp min dator mellan benen, lägga det mobila bredbandet i fickan och sen är jag redo. Hoppas bara att det mobila funkar däruppe, det vore ju fan annars.

Vi ses va? Om vi nu hamnar på samma ställe vill säga. Jag kanske hamnar på stället där det är sketvarmt, vem vet.

Aja, ha en åta helvete underbar resa upp/ner!



Kommentarer
Postat av: Martina

Tji fick du! :-)

2011-05-21 @ 22:55:23
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback