Remind!

Ja då har man fått dansa och rocka till Sverige bästa coverband när det gäller 80-talsmusik då och denna gång såg det ut att vara rätt mycket på dansgolvet!

Gamla kramgoa låtar som man rockade till när man var tonåring, herregud vilka flashback man fick!

Den här tösen var väldigt svår att fota. Jag frågade vad hon hette, hon sa det och oj då, jag hade tydligen sovit hos hennes pappa en gång i tiden då jag var väldigt berusad..ops!

Men oj då, jag hade kunnat slå vad om att hon var flata men nehe hon var hetero. Veronica hette hon.




Här var brudarna "vi går hem tidigt, för vi har ju faktist ett annat liv också". Tack brudar för den tid ni stannade i alla fall!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Sofia...hon är cool. Min bror diggar henne :)



2011-05-28 @ 04:13:18
Postat av: Marika Livrädd för Pontén

Hade toppenkul igår vännen men det blev lite smolk i bägaren vid ett tillfälle & du gick luften ur mig lite!! Men visst är Remind bra???

Tack vännen för en kulig kväll!!!

2011-05-28 @ 16:08:21
Postat av: Sune...the girl

Svar till Marika Livrädd för Pontén:Undrar om du skrev fel på du och då? "Du gick luften ur mig?" Haha. Det var kul absolut och Remind är ju bara SÅ bra :)Tack själv.

2011-05-28 @ 16:20:21
Postat av: Marika TOTALT Livrädd för Pontén

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

DÅ GICK LUFTEN UR MIG LITE ska det ju stå!

KRAMEN

2011-05-28 @ 16:28:35
Postat av: ulle bulle :)

Snygga brudar på kortet längst ner ;)

2011-06-01 @ 15:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback