Satan i gatan vad gött!

Som jag har hoppats i flera veckor men hon har klamrat sig fast på väggarna. Jag pratar om Katerina Kazelis i "Big brother". Jag har nog inte skrikit så högt som idag när någon fått lämna huset. Jo möjligtvis när "hästballen" åkte ut då.

Hon har skrikit gällt och när folk har bett henne att dämpa sig så har hon likt en trotsig 3-åring skrikit ännu mer och hon ska vara lärare liksom. Utbrott efter utbrott och sina förbannade gälla skrik har tagit kål på mig och då har man bara hört och sett henne i en timme per dag, dom andra har hört henne resterande timmar på ett dygn.

Och sitt eviga "Svär på Gud" eller "hjärtat" har gjort min hjärna att brinna av frustration. Är så GLAD att hon äntligen är ute! Nu slipper jag att sänka eller stänga av min hörapparat när hon går igång. TACK för det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback