Sinkar han sina chanser tro?

Jag tycker ju att Eric Saade ska ligga lågt med vad han vräker ur sig nu när finalen går av stapeln ikväll kl 21. Nu har han hånat Irlands tvillingpar som är förhandstippade och sagt att killarna är ett förband bara till dom. Asså det är inte läge att uttrycka sig så nu.

Varför inte uppträda proffsigt nu när han säger att han och hans uppträdande är mer proffsigt gjort än tvillingarna "Penntroll".



Jag vet inte hur det är med er men jag blir i alla fall förbannad när jag läser hur personal från Försäkringskassan får åka på en konferens till Las Vegas för 112000 kr för att lära sig att jaga fuskare. Herregud, det går väl lika bra i ett vanligt jävla rum i Sverige eller? Dessutom kommer det en nästan likadan konferens i Stockholm snart, den hade både blivit billigare och närmare.



Kommentarer
Postat av: Malin

Misstänker att pressen kan ha förstorat hans uttalande en aning.. Jag får uppfattningen av att det är sagt med glimten i ögat och för mig är det inget annat än humor.

2011-05-14 @ 16:45:16
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jg håller med du.....i båda fallen! :)

2011-05-14 @ 17:20:15
Postat av: Sune...the girl

Svar till Åsa: Hehe bra det ;) Du sitter inte bara på jobbet och surfar in på min blogg alltså, gött ;)

2011-05-14 @ 18:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback