Slutet på jorden blir på lördag

Ja då var det dags igen då, nu ska jorden gå under...IGEN! Harold Camping har vid ett flertal tillfällen berättat när jorden ska gå under. Sist var det 6 september 1994 men inte fan hände det nåt då, han hade då som han sa, räknat fel. Harold Camping hävdar att domedagen ska inträffa på dagen 7 000 år efter att Noak gav sig ut och seglade med arken, det blir denna gång den 21 maj 2011, alltså på lördag.

Är det inte typiskt? Jag ska ju för bövelen träffa "människan från förr" om exakt 14 dagar! Jag satte även upp ny tvättid på onsdag, jag ska gå på Remind nästa fredag, jag väntar även på att få börja en praktik. Asså klart det inte får ske nån jävla undergång då fattar ni la. Näe den där profeten han har räknat fel förut och han har säkert räknat fel igen. Kanske det blir hans egen undergång.

Nypa salt var det, eller en hel näve? Japp det är vad jag tar med det hela!







Kommentarer
Postat av: Britt

Känns ganska skönt att det är söndag och jag sitter här och inte i helvetet ;D

2011-05-22 @ 16:59:48
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback