Tunggung!

Alltså, visst satt man väl på nån gunga ibland när man var i tonåren men då var det på traktordäck, bildäck osv, inte sjutton skulle jag få för mig att försöka få ner mig i en babygunga! Dessa är till för enbart bebisar eller ja, i alla fall inte för vuxna/tonåringar men är man nyfiken så är man.

I en timme satt tjejen fast i gungan då höftbenet hade fastnat under skyddsramen och lyckas man få ner det där så är det rätt svårt att ta sig ur den sen, ja det kan ju den här tjejen berätta. Hennes kompisar försökte och försökte och FAN vad dom försökte men till slut så gav dom upp och ringde efter hjälp. En hel armé från räddningstjänsten kom, det tog inte lång stund då dom tog fram bultsaxen för att klippa loss henne.

Hon skämdes såklart och bad om ursäkt för att hon stört dom. Ja denna händelse lär inte upprepas för henne i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Skratt

Ser ut som alla kollar på hennes rumpa xD

2011-05-22 @ 14:59:56
Postat av: Martina

Hur kan man komma på iden liksom...

Fast å andra sidan brukar ju jag försöka sätta mig i de där vanliga däckgungorna och nästan fastna med min breda bak så.... Ingen behöver klippa loss mig iaf..än.

2011-05-23 @ 13:52:04
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Britt

Only in Luleå honey!

2011-05-24 @ 20:59:38
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback