Usama bin Ladin (Laden)

Hur han stavar sitt efternamn är ju lite svårt att fråga eftersom han är rätt död nu, ja precis död som i hjärtat har slutat att slå för evigt! USA jublar men det blir ju inte direkt världsfred nu för nu kommer säkert alla andra Laden, Marmaladen, Chokladen, Salladen osv. Lite som en mördarsnigel som avlat av sig innan det hjärtat har slutat att slå.

Jag vet inte så mycket om den där bin Laden (Ladin) mer än att han inte riktigt var...snäll. Han var den som stod bakom terrorattacken den 11 september 2001 i USA vet jag också men ja det var väl det.

Imorse vaknade jag kl 7 och låg och tänkte att jaaaa nu kan jag ju sätta på RixMorronZoo, jag gick upp, satte på datorn och kom på kl 8 att jag inte hade satt på Rix ens. Så viktigt var det liksom.

Dessutom hade jag en konstig dröm, jag och mitt ex sov i samma lägenhet som mitt ex:s ex. Inga problem liksom, däremot så fick mitt ex:s ex inte krypa ner i samma säng som mig och mitt ex, ja för där låg jag och mitt ex. Jaja ni kommer kanske få veta lite mer lite längre fram, innan året är slut eller nåt sånt.

Måndag är det och hela 22 dagar kvar till lön, inte kul!

Nu ska jag nog gå och städa lite kattlådor, kanske sitta och försöka klura ut vilken korv som tillhör vilken katt. Ingen ska komma och säga att jag är sysslolös!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback